O voto popular outorga os premios dos carteis e fotografías

O voto da veciñanza de Ponte Caldelas decidiu os gañadores dos concursos de carteis e fotografías da Festa da Troita. De entre as obras preseleccionadas polo xurado, os caldeláns e caldelás escolleron o cartel que leva por título “O cuarto elemento es ti”, do que é autora Patricia Ricón Rodríguez. As tres fotografías premiadas son as tituladas “O marmurio do río” (Ángeles Boullosa Ventín), “Augas cristalinas” (Zaida Barreiro Vidal) e “Cando as troitas durmen” (Vanessa Veiga Castro).


O deseño do mellor cartel está dotado cun premio de 400 euros, mentres que as fotografías gañadoras obteñen 300, 200 e 100 euros, respectivamente. O concurso de Redacción, pola súa banda, está dotado cunha tableta electrónica para cada gañador nos colexios Cordo Boullosa e A Reigosa. Os rapaces autores dos relatos gañadores, a criterio dos equipos docentes, serán anunciados nos próximos días.


A votación popular para os concursos de carteis e fotografías desenvolveuse durante a semana pasada tanto presencialmente como a través da sede electrónica do Concello. Para votar tan só era necesario estar empadroado en Ponte Caldelas e ser maior de idade.


O xurado que preseleccionou os traballos estivo presidido polo alcalde, Andrés Díaz, e contou coa presenza dos concelleiros Lito Muíños e Alfonso Gutiérrez, ademais do fotógrafo Juan Manuel Lois Bascoy.


Un ano máis, o río Verdugo, foi o protagonista temático deste concurso gráfico da Festa da Troita.

........................................................................

 

 

pabellon

IMG 20150910 WA0000

IMG 20150908 WA0000

IMG 20150828 WA0002

IMG 20150803 WA0002

dores

IMG 20150804 WA0004

FIESTAS DE LOS DOLORES
En la villa de Ponte Caldelas el último fin de semana de agosto (durante cuatro días: sábado, domingo, lunes y martes). Son las fiestas patronales del municipio y congregan a numerosos visitantes, sobre todo el martes, verbena que se prolonga hasta bien entrada la mañana del día siguiente.

ROMERÍA DE "A VIRXE DA SAÚDE"
En Rebordelo se celebra el domingo siguiente a Semana Santa (2º domingo de Pascua) y congrega la mucha gente debido a la gran devoción que despierta.

ROMERÍA DE CRISTO REI
Se lleva a cabo el primer domingo de Julio en el lugar de Xustáns. Su principal atractivo está en los espléndidos paisajes que se pueden contemplar desde la ermita del mismo nombre.

Festa da Troita 2018 LII

CARTEL VIAJE FIGUERA DA FOZ PORTUGAL

SE BUSCA CARTEL 2018

CONCURSO FOTOGRAFICO 2018

BASES DE REDACCIÓN DE 2018 

plan cultural ponte caldelas año 2018

CARTEL DIA DA MULLER  2018

TURISMO PONTE CALDELAS

facebook-turismotwitter-turismo

DSC 6811FIESTA DE LA BATALLA DE PONTE CALDELAS

Desde agosto del año 2009, con motivo de los actos del bicentenario de la Guerra de Independencias se celebra en la Festa da Batalla de Ponte Caldelas, con el fin de conmemorar el hecho histórico sucedido el 7 de julio de 1809 cuando un grupo de campesinos y fidalgos acaudillados por Francisco Oubiña, señor del Pazo do Coto de Forzáns le plató cara a una brigada de infantería ligera y de caballería mandada por el general Ney, río arriba buscando un paso por el río Verdugo para poder atacar por la retaguardia a las tropas españolas que estaban defendiendo Ponte Sampaio frente a las huestes de Napoleón.

La acción heroica de esos campesinos sin formación militar y la ayuda de los míticos "canóns de pau" y la suerte emboscada tras la espesa niebla existente ese día dieron al traste con los planes del estratega francés y permitió que la resistencia española en Ponte Sampaio no fuera sorprendida por la retaguardia.

Desde el 2009 el Concello de Ponte Caldelas en colaboración con las asociaciones del municipio recrean esa importante efemérides a través de la simulación de una batalla en la que participan unas 200 personas ataviadas con ropas de época imitando las Alarmas de Ponte Caldelas y uniformadas con los vistosos trajes del ejército de Napoleón.

Simultáneamente un amplio programa de actividades, desarrollado el fin de semana anterior a las Fiestas de los Dolores (tercer fin de semana de agosto) entre los que destaca la Feira Antiga do Camiño dos Arrieiros, se convierten en cita obligada para vecinos y visitantes que durante esta época estival abarrotan las calles y la Alameda de Ponte Caldelas.

En esta recreación teatralizada participan vecinos de los distintos lugares del municipio, especialmente de la parroquia de Forzáns, que escenifican cada año, con un guión diferente y original, la lucha que mantuvo el pueblo gallego contra las tropas de Napoleón para ganarse su independencia de la opresión que representaba en el aquel momento el ejército francés.

La participación ciudadana en esta fiesta cada vez es mayor vistiéndose el público con ropas de época y realizando "xantares populares" en las orillas del río Verdugo ofreciendo la villa un aspecto pintoresco y colorista que la hace retroceder en el tiempo al siglo XIX.

DSC 6669DSC 6683DSC 6760 DSC0100PICT8537DSC 6831PICT8589 DSC0178

Volver